Skip to content
Avaleht » Kasulikku lugemist » Klaasivahetuse müüdid

Klaasivahetuse müüdid

Alates 2012. aastast müüdivaba

Klaasiprofid on tegutsenud juba päris pikalt – alates 2012. aastast. Kui võiks arvata, et me oleme selle aja peal suutnud paljude klientide meeli rahustada sellega, et müüdid ei vasta tõele enam. Kuid endiselt on liikvel klaasivahetuse müüdid, mida kuuldavasti linnapeal sama teenust pakkuvatel ettevõtetel on juhtunud. Me ei tea kuidas see võimalik on, aga kirjeldame enda teenustest lähtuvalt need lahti ja nö kummutame enamlevinud klaasivahetuse müüdid.

Vesi peale klaasi vahetust salongis
Pildil vee loik salongis otse kõrvallistuja jalge all, seal kus on elektoonika moodulid

See on vast kõige enam levinud müüt ja ka klientide kõige suurem hirm, kui ees ootab auto esiklaasi vahetus. Täiesti arusaadav kartus. Kui vesi imbub kusagilt salongi näiteks klaasi vahelt, siis on autos pidevalt niiskus sees, klaas võib-olla udunegi. Talvisel perioodil koguneb see siis ka sissepoole klaasi ja ongi palju ebameeldivaid sõnu võimalik välja öelda.

Miks me ütleme, et müüt? Sest meil pole õnnestunud siiani veel kellelgi klaasi nii vahetada, et pärast jooksev vesi kusagilt sisse. Me puhastame alati pinnad nii auto kerel, kui ka klaasil, kanname peale rohkem aluskrunti kui võib-olla vaja ja õige koguse liimi. Aga ometigi on seda teistel juhtunud? Kuidas siis?

Roostes klaasialune

Näiteks kui klaasialune piilar on tugevalt või lausa läbinisti roostetanud. Seetõttu on vanema auto puhul klaasivahetus alati kauem aega võttev protsess. Uuel autol ei pea klaasi ümbert roostet puhastama. Ja siin ongi küsimus, et kui kõvasti on pind roostetanud. Kui see on juba läbiv, siis klaasivahetus töökoda seda korda ei tee ja autoga tuleks pöörduda keretöödesse. See tähendaks aga minimaalselt klaasi kohalt hajutamist ja halvemal juhul katuse ülevärvi. Arusaadavalt on see kulukam. Autode keretöödes on meie heaks partneriks Tartu Autokeskus. Suuname oma kliendid rooste muredega alati sinna.

Vana auto klaasi alune rooste on kujutatud pildil

Polstrid nagisevad peale klaasi vahetust või klaaside toonimist.
Mõnedel autodel saab klaasid eemaldada ka nii, et ei pea seestpoolt polstreid maha võtma.

Kuidas nad saavad nagiseda, kui neid pole lahti võetudki? Just täpselt. Ei saagi. Meie oskame autosid nii minimaalselt lahti võtta, et töö saaks endiselt kiirelt ja kvaliteetselt tehtud. Tegelikult, sõltuvalt autost saabki niimoodi kiiemini. Näiteks tagaklaasi toonida on oluliselt lihtsam kui klaas on auto pealt eemaldatud. Sama ka küljeklaasidega. Sega kui me polstreid ei puutugi, ei saa nad ju nagiseda ka pärast klaasi vahetust või klaaside toonimist?!

Klaaside toonimine saab tehtud nii, et võtame autot nii minimaalselt lahti kui võimalik. Miks? Esiteks just sellepärast, et hiljem midagi ei nagiseks. Kõikide autodega seda muidugi teha ei saa. Kuid kui näiteks tagaklaasi ära võtmine teeb töö lihtsamaks, siis me seda ka teeme. Sisuliselt on protsess sama nagu esiklaasi vahetus töö puhul. Meie jaoks lihtne.

Juhiabi süsteemid ei tööta peale klaasivahetust

Jällegi pole võimalik, et just peale klaasivahetust nad ei tööta. Miks? Me kontrollime selle alati enne ära, lugedes veakoode. Lisaks kalibreerime alati peale klaasi vahetust kõik vajalikud rajahoidjad.

Kuidas tundub? Kas need klaasivahetuse müüdid on sinu jaoks kummutatud? Kui jah, siis võta meiega ühendust ja ütle, kas vajad klaasivahetust või klaaside toonimist. Klaasivahetuse pakkumiseks, siis loe siit, millega pead enne arvestama.


Klaasiproff pildil ehk ekspert, kes teab, kuidas käib autoklaasi vahetus Tartus

Anvar Põder

Võid mulle julgelt helistada numbril 5770 5111
Mul on klaasivahetuses kogemusi üle 15. aasta ning oskan vastata kõikidele su küsimustele,
mis puudutavad klaasivahetust, klaaside toonimist, täkke parandust või mõra peatamist.